Rabu, 18 November 2009

WAJARKAH TINDAKAN DATUK MUSBAH - LULUSKAN PROJEK JALAN KE RUMAH SDR MUSRAM ?



Setelah pelbagai dakwaan dilemparkan kepada Blogger Sepenuh masa sdr Musram, kononnya beliau kerap menyamar dalam pelbagai watak dan perwatakan, kini sekali lagi isu mengenai blogger ini mendapat tempat di kalangan posting para blogger di KB. Bukan kerana isu penyamarannya , bukan juga disebabkan oleh penulisannya tentang politik dan sosial tetapi lebih di sebabkan kerana kejayaannya memperolehi peruntukan DUN dari Datuk Haji Musbah Jamli iaitu pembinaan Jalan atau lorong menuju ke rumahnya di Rampayan Ulu berjumlah RM 6000 . Lorong jalan itu dikataan oleh Sdr Musram sebagai berlumpur dan tidak boleh dimasuki oleh keretanya. Penjelasan itu dibuat oleh beliau melalui laman blognya..

Apa yang menjadi topik perbualan para blogger di KB ialah wajarkah peruntukan itu diberikan oleh Datuk Musbah yang hanya melibatkan kepentingan individu ? bagaimana dengan kepentingan masyarakat yang masih ketandusan dengan keperluan asas sebegitu..?

Walaupun Hal ini hanya melibatkan peruntukan sekitar RM 6000 dan hanya melibatkan menabur batu gravel..namun yang menjadi tanda tanya kebanyakkan orang di KB ialah kenapa banyak sangat Projek yang diperolehi oleh Pegawai Kemajuan Rakyat SDR BAGHDAD TORUGAN...melalui TITIAN JASA ENTERPRISE..

Akhirnya sdr Musram menjadi sasaran kritikan itu termasuk DUN TEMPASUK Datuk MUSBAH yang meluluskan projek itu atas kepentingan politiknya..? Benarkah atau sebaliknya..?

10 ulasan:

  1. Biasalah, orang bijak menyamar selalu untung abang Paling Berani...

    BalasPadam
  2. Musram mana ada rumah di Rampayan Ulu. Dia org Tamau dan tinggal di KK.

    Cepat-cepatlan ambil wudhu.

    BalasPadam
  3. Betullah juga katamu wahai adikku Sitti manis..orang menyamar selalu untung...

    BalasPadam
  4. Kuda Berhias..

    Musram orang Tamau..dia tiada juga rumah di sana, yang hanya rumah Ibubapanya...Rumah di Rampayan Ulu itu rumah mertuanya..Jadi macam rumahnya jugalah tu...lagipun dia yang aku rumahnya..kita nak cakap lagi..?

    BalasPadam
  5. Salam ziarah denakan Paling Berani... saya tidak mahu komen, cuma mahu berkenalan untuk mengeratkan ikatan ukhuwah. Alamat blog saya: http://azrone.blogspot.com dan http://seliu-liu.blogspot.com

    BalasPadam
  6. salam palingberani..

    hang tak tahu kah sdr Musram sudah marah banget..u tengok one kb..sampai syaitan pun dia cakap..dianiya konok dia...eeeee dijauhkan dari malaikat 44..korrrrr..

    BalasPadam
  7. salam kembali sdr azrone

    salam perkenalan semoga sdr sukses juga...

    saya lawat laman blog sdr tapi tak boleh beri komen apasal ah..?

    BalasPadam
  8. sdri Idahan..

    dia marah kat sapa ye..bukan u kah...?

    BalasPadam
  9. ini blog.. sarita kasi burok orang.. ta ada sarita.. yang baik-baik ka.. sarita ka itu imam bawa sambayang.. itu anak mau bawa jalan.. ajar jangan buang sampa merata-rata .. sariata la.. yng baik.baik..ini.. sarita gosip.. kasi burukorang.. kasih malu orang..

    BalasPadam
  10. palingberani..ini kopih masam osma bin laden.. kepakaran agama.. tapi sarita.. sarita gosip.. kalo mau sarita-sriata baca blog senyumkambing..

    BalasPadam