Sabtu, 13 Mac 2010

BLOGGER DAYANGWULAN BERBOHONG KEPADA RAKYAT TEMPASUK


Pengendali blog Dayang wulan yang sudah diketahui identitinya telah cuba mengelirukan masyarakat Tempasuk dengan posting terbarunya kononya kawasan DUN TEMPASUK telah pun menerima peruntukan sekitar setengah billion dengan kemasukan beberapa projek mega seperti projek jelapang padi dan agropolitan. Saya nak tanya Dayangwulan ni dari mana dia dapat fakta ini? Seperti yang diketahui umum pengendali blog ini adalah orang kuat kepada Datuk Musbah..

Masyarakt tidak boleh sudah diperbodohkan dengan kenyataan nombor dan angka yang kononnya besar berjumlah 500 juta dalam tempoh 2 tahun.. di tambah lagi kata Dayang wulan ini termasuk beberpa projek kecil-kecilan yang dilaksanakan. Ini memberi gam,baran bahawa masyarakt Tempasuk sudah meningkat taraf hidup mereka.

Barangkali Dayang Wulan bermisai dan selalu bercermin mata hitam ini sudah rabun dan hampir-hampir kurang waras melihat peruntukan sebegitu besar. Apa yang masayarakat mahu ialah kesan kepada projek itu. Di luluskan 500 juta...apakah semuanya sudah sampai kepada sasarannya..atau ada lagi sunglap..dari 500 juta hanya 5 juta yang sampai itupun dibuat alah kadar sahaja..

Bekalan air bersih...semuanya karut ! cuba dayang wulan senaraikan kampung yang sudah dapat bekalan air di kawasan Tempasuk?

Jalan raya beraspal..di Timbang..? bagaimana di kawasan kampung yang lain..? Jalan raya Nanamun pun berkerat-kerat aspalnya..

4 ulasan:

  1. palinberani..

    kalau 500 ribu itu di bahagikan kepada rakyat tempasuk..apayg boleh mereka lakukan?

    BalasPadam
  2. Akum sdr Paling berani..

    saya tertarik dgn isu ini..mungkin Dayangwulan ada bukti yang kukuh...saya tidak berapa tahu mengenai hal ini..tapi kalau benar..sekurang-kurangnya kampung saya terlibat juga..

    BalasPadam
  3. Salam ziarah.

    Tuan mohon linkkan dengan blog kawan; http://bumiyang.blogspot.com/

    BalasPadam